Sprehodi in pohodništvo

Zimska idila ponuja odlične možnosti za sprehode ali daljše pohode po planini.

Ob izstopu iz nihalke lahko nadaljujete pot s sedežnico ali pa se na vrh planine podate peš. V kolikor se do vrha podate peš vas prosimo, da hodite ob smučišču. Po približno 30 min lažjega vzpona pridete do gostilne Zeleni Rob, kjer se lahko okrepčate ali pa s pohodom nadaljujete v smeri pastirskega naselja. Po Veliki planini so razvejane številne peš poti. V primeru novega snega vam priporočamo izposojo krpelj.

Naš predlog: sprehod mimo pastirskega naselja na Malo planino

Od gostilne Zeleni Rob nadaljujte pot po cesti ter sledite oznakam past.naselje-Mala planina. Po 15 min hoje dosežete pastirsko naselje, ki ima poseben čar tudi v zimskih mesecih. Ob lepem vremenu boste ujeli prizor pastirskih koč, pokritih s snežno odejo, ki se lesketajo v soncu. Tu lahko zaključite s sprehodom ali pa pot nadaljujete na Malo planino, do koder vas loči nadaljnjih 30 min hoje.

Poleg manjšega pastirskega naselja na Mali planini, vas tam pričakajo tudi 3 planinski domovi, kjer se lahko okrepčate s čajem ter planinsko malico.

Možnosti za prijetne sprehode se vam odpirajo tudi v smeri Planine Konjščice ter Planine Dol.

Naš predlog: sprehod do planine Dol

Pot nadaljujete pot mimo gostišče Zeleni Rob po cesti, kjer po nekaj 100 metrih zavijete levo Sledite oznakam za Planino Konjšico in Planino Dol. Po približno 15 min hoda dosežete Planino Konjščico odkoder se lahko spustite na Dol.

Vsi, ki pa ste željni daljše hoje, pa lahko planino Dol dosežete po planinski pešpoti iz doline Kamniške Bistrice (Kamniška Bistrica – Velika planina – 2.45h).