Kako nas najdete

Spodnja postaja nihalke na Veliko planino se nahaja v Kamniški Bistrici, le 3 km pred koncem te doline (naslov je Kamniška Bistrica 2, Stahovica). Iz mesta Kamnik je oddaljena 10 km.

• peljete se mimo Kamnika ter na zadnjem večjem križišču iz smeri Ljubljana zavijete levo, sledite oznakam za Kamniško Bistrico ter Gornji Grad
  • ko prispete v vas Stahovica, kjer se cesta odcepi levo, sledite oznakam za Kamniško Bistrico
  • po 5 km boste na desni strani že opazili parkirišče nihalke na Veliko planino

Iz smeri Kamnika:

Predlagamo, da sledite oznakam Kamniška Bistrica – Gornji Grad. V kraju Stahovica (po 6 km) se cesta odcepi levo, kjer sledite le še oznakam za Kamniško Bistrico ter spodnjo postaja nihalke. Po 4 km boste na desni strani opazili parkirni prostor ter zastave, levo pa se nahaja blagajna ter celoten objekt vstopne postaje nihalke.

Iz smeri Maribora:

Predlagamo, da pot nadaljujete po avtocesti A2/E57 ter takoj po cestninski postaji Vransko izberete izhod Vransko. Po nekaj km se cesta odcepi desno (smer Kamnik), kjer nadaljujete vožnjo skozi Tuhinjsko dolino. Po 20 kilometrih boste prišli v Kamnik (nadaljevanje poti: glej iz smeri Kamnika).
Druga možnost je, pot nadaljujete po avtocesti vse do izvoza Krtina. Od tam sledite oznakam za Kamnik, cesta vodi mimo krajev Dob, Radomlje, Volčji Potok.

Iz smeri letališča Ljubljana:

Letališče Ljubljana je od spodnje postaje nihalke oddaljeno le 28 km.
Pot nadaljujete po lokalni cesti v smeri Ljubljane (sledite oznakam Ljubljana, Kamnik).
Po 12km v kraju Moste zavijete na križišču levo ter sledite oznakam Kamnik (nadaljevanje poti: glej iz smeri Kamnika).

Avtobusne poletne povezave si lahko ogledate na spletni strani Arriva.