Walks and hiking

Pleasant walk in fresh air amongst conifers and pastures

Velika planina ponuja številne možnosti za sprehode ter daljše pohode, ki jih po želji združite z ogledom naravnih ter etnoloških zanimivosti planine. Sprehodite se po prostranih pašnikih, poskusite odlične domače kulinarične dobrote, poiščite sneg v jami Vetern’ca ter si oglejte Preskarjev muzej v osrčju pastirskega naselja. Naužijte se svežega gorskega zraka! Od zgornje postaje nihalke do gostilne Zeleni rob vas čaka 30 minut dolga, lahko pot, ki se počasi vzpenja. Do gostilne Zeleni rob ali do vrha (Gradišče) se lahko zapeljete tudi z novo šestsedežnico, nato sprehodite še 15 minut do pastirske vasice, kjer vas čakajo pastirji in naravne ter kulturne zanimivosti.

Naš predlog

Po izstopu iz nihalke, pot nadaljujete peš do vrha planine (30 min hoje) ali z novo šestsedežnico (5 min vožnje). Od tod vas do pastirskega naselja loči še 15 min hoje. Pot nadaljujete mimo gostilne Zeleni Rob ter sledite oznakam pastirsko naselje – Mala planina.

Naselje skriva marsikatero zanimivost vredno ogleda. Vabljeni, da pokukate v katero izmed pastirskih koč ter poskusite domače mlečne dobrote.

Naš predlog

Druga možnost se vam odpira v smeri Planine Konjščice ter Planine Dol. Pot nadaljujete mimo gostišča Zeleni Rob ter po nekaj 100m zavijete levo. Od tu naprej sledite oznakam za obe planini. Po približno 15min hoda dosežete Konjšico od koder se po označeni poti po želji spustite še do Planine Dol.

Najbolj aktivni se lahko na planino odpravite peš po označenih planinskih pešpoteh. Izhodišča predstavljajo kraji Stahovica, Kamniška Bistrica-Kraljev Hrib ter Krivčevo, ki leži ob lokalni cesti Stahovica-Črnivec. Predviden čas, ki ga potrebujete za doseg Velike planine je 3h, povratek v dolino pa si lahko olajšate z vožnjo z nihalko.

Seveda pa planina ponuja izhodišče za višje ležeče vršace v Kamniških Alpah.